برای اطلاع از موجودی و قیمت دقیق، پیش از ثبت سفارش تماس بگیرید
تماس با ما

۰۹۹۰-۱۲۳۱۱۵۱

دسته ها

    دستگاه اسکناس شمار

    اسکناس شمار رومیزی اکس مدل ax-5800d

    موجود است

    تماس بگیرید
    ابعاد

    198*275*320 میلی متر

    ابعاد شمارش

    60×97 میلی متر و 165×85 میلی متر

    سرعت شمارش

    900 برگ در دقیقه

    صفحه تنظیمات

    دارد

    صفحه نمایشگر

    دارد

    ظرفیت ورودی

    100 برگ اسکناس

    وزن

    5.5 کیلوگرم

    اشعه فرابنفش (UV)

    دارد

    اگر به دنبال یک دستگاه اسکناس شمار هستید و به نظر می‌رسد که تحت تأثیر گزینه ها یا اصطلاحات قرار گرفته اید، نگران نباشید. اگر تشخیص دهید که چه چیزی برای شما مهم است، خرید آن کار سختی نخواهد بود.

    برای اینکه کار شما را آسان‌تر کنیم، فهرستی از 6 فاکتور مهم را تهیه کرده‌ایم که هنگام خرید یک دستگاه اسکناس شمار باید در نظر بگیرید.

    اندازه و وزن دسنگاه اسکناس شمار

    بسته به اینکه قصد دارید باجه خود را در کجا قرار دهید، باید اندازه و وزن را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، اگر در یک فضای اداری کوچک هستید و فضای زیادی ندارید، بهتر است یک پیشخوان جمع و جور تهیه کنید. در همین نکته، اگر می‌بینید که مدام پیشخوان صورتحساب خود را به نقاط مختلف منتقل می‌کنید، بهتر است یک دستگاه پول شمار سبک را انتخاب کنید.

    سرعت دستگاه اسکناس شمار 

    اگر در کسب‌وکاری هستید که باید حجم زیادی از صورت‌حساب‌ها را در مدت زمان کمی بشمارید، مطمئن شوید که یک دستگاه پول شمار با سرعت‌های شمارش بالا انتخاب کنید. به طور معمول، اکثر این دستگاه‌ها با سرعت‌های قابل تعویض عرضه می‌شوند، بنابراین می‌توانید صورتحساب‌ها را با نرخ‌های مختلف بشمارید، اما مطمئن شوید که مراقب حداکثر سرعت هستید.

    ظرفیت قیف دستگاه اسکناس شمار

    در جایی که سرعت شمارش برای محاسبه نرخ ها خوب است، ظرفیت قیف برای اندازه گیری حجم مناسب است. یکی دیگر از جنبه هایی که در رابطه با قیف باید به آن توجه داشت، این است که آیا قیف باردار از جلو یا عقب است. قیف های باردار از جلو معمولا ظرفیت بالاتری دارند و از نظر عملکرد بهتر از قیف های باردار عقب هستند.

    قابلیت تنوع ارزی دستگاه اسکناس شمار

    اگر صاحب کسب‌وکاری هستید که با مشتریان بین‌المللی سروکار دارید، مهم است که یک شمارنده ارزی داشته باشید که بتواند به‌طور دقیق انواع مختلف ارزها را شمارش کند.

    برخی از دستگاه های اسکناس شمار می‌توانند به طور خودکار بین انواع خاصی از ارزها را شناسایی کنند. اما حتی اگر شمارنده ارز شما نتواند به طور خودکار کشور مبدأ آن صورت‌حساب را شناسایی کند، برخی از شمارنده‌های صورت‌حساب دارای ویژگی شمارش ارزش هستند که به شما امکان می‌دهد مقادیر را از پیش تعیین کنید تا بتوانید بین اشکال مختلف ارزها طبقه‌بندی کنید.

    تشخیص ارزش قبض مختلط در دستگاه اسکناس شمار

    تشخیص ارزش مختلط یکی از مهمترین ملاحظات هنگام فکر کردن به خرید یک دستگاه پول شمار است. شمارشگرهای صورتحساب استاندارد مستلزم این است که صورتحساب‌های خود را از قبل تنظیم کنید و آنها را بر اساس 1، 5، 10، 20 و غیره طبقه‌بندی کنید. با این حال، یک شمارنده ترکیبی ارزش صورت‌حساب به‌طور خودکار اسم صورت‌حساب را تشخیص می‌دهد، آن را متمایز می‌کند و بر این اساس به تعداد کل اضافه می‌کند. .

    تشخیص تقلب در دستگاه اسکناس شمار

    با توجه به تشخیص ارزش مختلط، تشخیص تقلبی بودن نیز یک افزونه اختیاری مهم است که باید هنگام خرید باجه های پول به آن فکر کنید.

    فرض کنید در محلی کار می‌کنید که به‌خاطر صورت‌حساب‌های جعلی معروف است، می‌خواهید به دنبال قبض شماری بگردید که بتواند جعلی‌ها را شناسایی کند و در صورت وجود اسکناس مشکوک به شما هشدار دهد. اگر بتوانید همزمان صورتحساب های خود را تأیید و جمع بندی کنید، گردش کار شما بسیار کارآمدتر می شود.

    جمع بندی

    با توجه به توضیح 6 فاکتور مهم، حالا می توانید انتخابی درست در خرید دستگاه اسکناس شمار داشته باشید. در واقع توجه به موارد گفته شده، مسیر شما را در انتخاب و خرید دستگاه پول شمار هموار می کند و تنوع محصولات این دستگاه‌ها دیگر معضلی هنگام خرید آن نخواهد بود.

    سبد خرید
    ورود

    هنوز حساب کاربری ندارید؟

    مقایسه
    علاقه مندی ها
    0 موارد محصول
    فهرست