برای اطلاع از موجودی و قیمت دقیق، پیش از ثبت سفارش تماس بگیرید
تماس با ما

۰۹۹۰-۱۲۳۱۱۵۱

دسته ها

    دستگاه صحافی و سیمی کن

    دستگاه صحافی دوبل فلزی رایسون ET25R

    موجود است

    تماس بگیرید
    نوع دستگاه

    برقی

    بدنه دستگاه

    فلزی

    نوع پانچ

    گرد و مربع

    حداکثر تعداد پانچ همزمان کاغذ 70 گرم

    25

    تعداد برگ صحافی

    130

    توان حجم کاری

    حرفه‌ای

    دستگاه صحافی دوبل مدل 330D

    موجود است

    تماس بگیرید
    نوع دستگاه

    دستی

    بدنه دستگاه

    فلزی

    نوع پانچ

    گرد و مربع

    حداکثر تعداد پانچ همزمان کاغذ 70 گرم

    20

    تعداد برگ صحافی

    130

    توان حجم کاری

    حرفه‌ای

    دستگاه صحافی دوبل مدل 5008A HP

    موجود است

    تماس بگیرید
    نوع دستگاه

    دستی

    بدنه دستگاه

    فلزی

    نوع پانچ

    مربع

    حداکثر تعداد پانچ همزمان کاغذ 70 گرم

    18

    تعداد برگ صحافی

    130

    توان حجم کاری

    متوسط

    دستگاه‌های صحافی می‌توانند به دفاتر پرمشغله، دانش‌آموزان در خانه یا دست‌سازان کمک کنند تا تعداد زیادی از اسناد را به سرعت و به‌طور مؤثر صحافی کنند. بهترین دستگاه‌های صحافی بسته به تعداد اسنادی که روزانه صحافی می‌شوند، دارای درج دستی یا برقی هستند. برخی از معیارهایی که هنگام خرید یک ماشین با کیفیت باید در نظر داشته باشید عبارتند از: ظرفیت پانچ و اتصال، نوع سیم پیچ، و اینکه آیا گزینه ای برای درج سیم پیچ برقی دارد یا خیر.

    بهترین دستگاه های صحافی ظرفیت اتصال و پانچ بالایی دارند، بادوام هستند و به گونه ای طراحی شده اند که در صورت استفاده مداوم دوام بیاورند. اکثر آنها با یک یا دو سال گارانتی عرضه می شوند.

    فرآیند صحافی ساده است و معمولاً شامل چند مرحله از جمله تنظیم اندازه کاغذ با استفاده از یک راهنمای لبه قابل تنظیم، سوراخ کردن دستی و قرار دادن سیم پیچ به صورت دستی یا الکتریکی است. این کل سیستم صحافی برای هر ماشین را پوشش می دهد، به استثنای کلاسورهای حرارتی که در آن سوراخ ها لازم نیست زیرا صفحات با استفاده از گرما چسبانده می شوند.

    انواع ماشین های صحافی

    چندین روش صحافی به طور گسترده برای اتصال اسناد استفاده می شود. استفاده از صفحه حرارتی برای چسباندن ورق های کاغذ یکی است و همچنین سوراخ کردن سند و سپس قرار دادن سیم پیچ ها. در زیر انواع مختلف صحافی و بهترین کاربرد آنها را توضیح داده ایم.

    دستگاه صحافی کویل

    دستگاه های صحافی کویل بیشتر از سایر دستگاه های صحافی رایج هستند. گاهی اوقات به آنها دستگاه صحافی مارپیچی نیز گفته می شود و یکی از بهترین دستگاه های صحافی برای صحافی تخت در نظر گرفته می شود.

    آنها همچنین دستگاه صحافی عالی برای اسناد قانونی هستند زیرا برخی اندازه های صحافی قابل تنظیم را ارائه می دهند. ستون فقرات از پلاستیک سنگین یا PVC ساخته شده است و معمولاً همراه با یک درج سیم پیچ برقی است که سیم پیچ را در داخل سند می چرخاند. معمولاً انبردست با خرید همراه است زیرا لبه های سیم پیچ ها باید خم شوند تا سند محکم شود.

    دستگاه صحافی حرارتی

    دستگاه های صحافی حرارتی از سیم برای اتصال اسناد استفاده نمی کنند. در عوض، از گرما برای محکم کردن پوشش پلاستیکی و ستون فقرات استفاده می کنند. این روش حرفه ای ترین کتاب های صحافی را ایجاد می کند و صحافی سریع تری نسبت به پانچ دستی ارائه می دهد.

    اکثر ماشین‌های حرارتی دارای یک مانع ایمنی محافظ حرارتی برای محافظت از کاربران در برابر سوختگی هنگام اتصال همه صفحات به یکدیگر هستند. کل فرآیند می تواند چند ثانیه طول بکشد و یک دستگاه صحافی مورد علاقه برای دفاتر شلوغ یا متخصصانی است که نیاز به صحافی نسخه های خطی دارند. تنها نکته ای که در مورد این دستگاه ها وجود دارد این است که صفحات ممکن است برای اسناد بسیار بزرگ بیش از 450 صفحه به خوبی ایمن نباشند.

    دستگاه های صحافی سیمی

    دستگاه صحافی سیم از سیم برای اتصال اسناد استفاده می کند و فرآیند پانچ مانند سایر دستگاه های مشابه را دارد. این دستگاه صحافی یکی از محبوب ترین روش های صحافی کتاب های ضخیم تا متوسط ​​است. توجه داشته باشید که بر خلاف سیم مارپیچ، ستون سیمی اجازه نمی دهد که سند صاف باشد.

    دستگاه صحافی پلاستیکی

    صحافی شانه شامل یک شانه پلاستیکی برای چسباندن کاغذ است که معمولاً دارای 19 یا 21 حلقه است. آنها برای کتاب‌های نازک‌تر که صفحات زیادی ندارند، بهترین هستند، زیرا خارهای پلاستیکی قوی‌ترین گزینه صحافی نیستند. این دستگاه‌های صحافی با باز کردن ستون‌ها برای وارد کردن صفحات و سپس بستن آنها پس از نصب همه صفحات کار می‌کنند.

    دستگاه صحافی الکتریکی

    دستگاه صحافی برقی می تواند هر نوع سیم پیچی داشته باشد. تنها تفاوت این دستگاه با بسیاری از دستگاه های صحافی این است که با برق کار می کند. بنابراین به جای پانچ دستی، پانچ الکتریکی سوراخ هایی ایجاد می کند و سیم پیچ ها را به صورت الکتریکی در اسناد وارد می کند. این ماشین‌ها برای صفحات ضخیم که معمولاً به نیروی دستی برای سوراخ کردن بسیاری از اسناد نیاز دارند، بهترین هستند. آنها معمولا ظرفیت پانچ به طور متوسط ​​20 صفحه دارند.

    سبد خرید
    ورود

    هنوز حساب کاربری ندارید؟

    مقایسه
    علاقه مندی ها
    0 موارد محصول
    فهرست