بلاگ

راهنمای خرید دستگاه صحافی سیمی کن و فنر انداز

انواع دستگاه صحافی فنرانداز و سیمی کن

اگه به کتاب ها توجه کرده باشید متوجه یک ویژگی یکسان در تمام آنها می‌شوید، آن ویژگی نحوه‌ی قرار گرفتن برگ های کتاب است.صحافی اکثر کتاب هایی که در بازار وجود دارد به کمک چسب گرم انجام شده که یکی از بهترین روش های صحافی است. به طور کلی دستگاه صحافی سیمی کن و فنر انداز بر اساس نوع مصرف به دو دسته‌ی کلی تقسیم می‌شوند: مصرف خانگی و مصرف اداری.

باید دقت داشته باشید که با توجه به نیاز خود گزینه مناسب را انتخاب بکنید. در ادامه این متن به راهنمایی جامع خرید دستگاه صحافی سیمی کن و فنر انداز خواهیم پرداخت.

انواع دستگاه صحافی

کلاسورهای سیمی صفحات را ثابت نگه می دارد و موجب هم ترازی صفحات می‌شود. دستگاه صحافی انواع مختلفی دارد که قصد داریم در این مقاله به برسی انواع مختلف آن بپردازیم :

دستگاه صحافی منگنه

این مدل یکی از قدیمی ترین مدل های منگه در بازار است، بسیاری از فروشندگان کتاب از این دستگاه برای دوخت کناره های کتاب و چسباندن کاغذ ها استفاده می‌کنند.

دستگاه صحافی سیمی کن

این دستگاه دارای فنرانداز برقی می‌باشد که این مزیت باعث می‌شود کار کردن با این دستگاه آسان باشد، این دستگاه برای ادارات و مدرسه ها مناسب است.این مدل به دلیل مزیت هایی که دارد، دارای مشترهای بسیاری بوده  و یکی از پر فروش ترین دستگاه صحافی به کار می‌رود.

دستگاه صحافی فنر انداز

این دستگاه نیز نوعی فنرانداز بوده که دلیل اینکه قابل حمل است و دست رسی به آن آسان است مورد توجه بسیاری از ادارات ،شرکت ها و مدارس قرار می گیرد.

دستگاه صحافی مارپیج

 این مدل از دستگاه، یک دستگاه نیم اتوماتیک کم حجم است، که برای تولید وصحافی کتاب‌های سیمی فلزی مارپیچی مورد استفاده قرار می‌گیرد.این دستگاه به دلیل اقتصادی و مقرون به صرفه بودندش بسیار مورد توجه واقع شده است.

دستگاه صحافی دوبل

این دستگاه برای برای صحافی با استفاده  از فنر های فلزی دوبل مورد استفاده قرار می گیرد، این دستگاه برای پانچ کردن اوراق فلزی مورد استفاده قرار می‌گیرد و فلز مورد استفاده در این دستگاه از دولایه فنر کم ضخامت تشکیل شده است. لازم به ذکر است که این دستگاه برای صحافی دفاتر کم حجم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دستگاه صحافی چسب گرم

دستگاهی است که یک دسته کاغذ را با چسب حرارتی به هم متصل می‌کند،این دستگاه از دو قسمت اصلی تشکیل شده است: پخش کننده ی چسب و میز چسب.این دستگاه یکی از پرکاربردترین دستگاه های صحافی برای آماده سازی کتب درسی است.

دستگاه صحافی گالینگور

در حال حاضر این دستگاه منعطف ترین سیستم موجود در بازار می‌باشد، این دستگاه به دلیل کوچکی و قابل حمل بودن می‌تواند انتخاب بسیاری از کاربران باشد.

سخن نهایی

در این مقاله از سایت 110AX سعی داشتیم انواع صحافی ها را مورد بررسی قرار دهیم، امیدوارم مفید و مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *